28 Mart 2017 Salı

Selçik Köyü Derneği 6. Olağan Genel Kurul Duyurusu

Selçik Köyü Derneği 6. Olağan Genel Kurul İlanı

GENEL KURUL DUYURUSU

   Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği, 6. Olağan Genel Kurul toplantısı 15 Nisan 2017 Cumartesi günü Saat 14.00'de dernek merkezimizde gerçekleştirilecektir.

   6. Olağan Genel Kurulumuz çoğunluk sağlanamadığı taktirde 22 Nisan 2017 Cumartesi günü aynı yer ve saatte yapılacaktır.

   Tüm üyelerimize ve köylülerimize ilanen duyurulur.

Tarih: 15 Nisan 2017 Cumartesi
Saat: 14.00

   6. Olağan Genel Kurulumuz aşağıdaki gündemle toplanacaktır...

  • Açılış konuşması ve saygı duruşu
  • Divan heyetinin oluşturulması
  • Oluşturulan Divan tarafından yoklamanın yapılması
  • Yönetim Kurulu raporunun okunması ve ibra edilmesi
  • Denetim Kurulu raporunun okunması ve ibra edilmesi
  • Derneğin yeni Yönetim ve Denetim Kurullarının oluşturularak seçilmesi
  • Dilek ve temenniler
  • Kapanış konuşması

Genel Kurulumuz yukarıdaki belirtilen gündemle sonlandırılacaktır.



Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği
Yönetim Kurulu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...
Selçik Köyü Aylık Haber Bülteni "Selçik Haber" 1 Yaşında!