27 Nisan 2017 Perşembe

SELÇİK-DER 6. Olağan Genel Kurulu Sonuç Bildirimi

SELÇİK-DER 6. Olağan Genel Kurulu Sonuç Bildirimi / Selçik Haber

   Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'nin 6. Olağan Genel Kurulu, duyurulan takvimle gerçekleştirilmiştir.

   Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'nin yönetim ve denetim kurullarına seçilen üyelerine başarılar diler, Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'ne ve Selçik Köyü'ne hayırlı uğurlu olmasını dileriz.

   Kuruluşundan bugüne kadar derneğimiz ve köyümüz için hizmet etmiş olan yönetim ve denetim kurulu üyelerimize teşekkür ederiz. Yeni seçilen idare kurullarımıza görevlerinde başarılar dileriz.

   Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği idare kurulları aşağıdaki şekilde oluşmuştur.


YÖNETİM KURULU (ASIL)

  1. Başkan: Mehmet Ali KARAMANAV
  2. Başkan Yardımcısı:  Yusuf AYAN
  3. Genel Sekreter: Metin Süleyman ÖZDEMİR
  4. Sayman: Hasan Hüseyin GÜMÜŞAY
  5. Üye: Veli İLERİ
  6. Üye: İlkay TOSUN
  7. Üye: Nesimi ŞEN
  8. Üye: İbrahim EROĞLU
  9. Üye: İrfan AKGÜR

DENETİM KURULU (ASIL)

  1. Başkan: Kemal GÜMÜŞAY
  2. Üye: Cafer ÖZKAN
  3. Üye: Zeynel Abidin YILDIRIM


YÖNETİM KURULU (YEDEK)
  1. Üryan EROĞLU
  2. Ezgi İLERİ
  3. Mustafa Selçuk COŞKUN
  4. Yusuf MUTLU
  5. Hüseyin AKÇA
  6. Seyfi YAMAN
  7. Şaziye ALTINTAŞ
  8. Naime KARADELİ
  9. Yusuf ŞEN


DENETİM KURULU (YEDEK)
  1. Şehriban AYDOĞDU
  2. Halil NAYIR
  3. Melek SAVCI

Selçik Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...
Selçik Köyü Aylık Haber Bülteni "Selçik Haber" 1 Yaşında!