15 Şubat 2021 Pazartesi

Dernek Yönetim Kurulu Toplantımızı Gerçekleştirdik

Dernek Yönetim Kurulu Toplantımızı Gerçekleştirdik / Selçik Haber

    Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'mizin Yönetim Kurulu toplantıları salgın koşullarında video konferans yoluyla yapılmaktadır.

    2021 yılının ilk Yönetim Kurulu toplantısı yine internet üzerinden video konferans yoluyla 13 Şubat 2021 Cumartesi günü gerçekleştirildi.

    Yönetim Kurulu Başkanı Metin Süleyman ÖZDEMİR başkanlığında toplanan Yönetim Kurulu toplantısına Dernek Başkan Yardımcısı Yusuf AYAN, Dernek Sekreteri Hasan Hüseyin GÜMÜŞAY, Dernek Saymanı Mehmet Ali KARAMANAV ve Dernek Yönetim Kurulu Üyesi Veli İLERİ video konferans yoluyla katıldılar.

    Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Yönetim Kurulu toplantıları 2020 yılı içerisinden yüz yüze yapılmakla birlikte zaman zaman ise görüntülü telekonferans yoluyla yapılmıştı. 2021 yılının ilk Yönetim Kurulu toplantısı da yine video konferans yoluyla yapıldı.

    Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Yönetim Kurulu'nun video konferans yoluyla gerçekleştirdiği görüşmede 2020 yılının değerlendirmesi yapılarak 2021 yılında yapılacak dernek faaliyetleri görüşüldü. Salgın sürecinin getirdiği zorluklar içinde yapılan, yapılması planlanan ve yapılacak olan faaliyetler konusunda görüş alışverişinde bulunuldu.

    Dernek Yönetim Kurulunun görüştüğü güncel konulardan biriside yöremizdeki kardeş yerleşim yerlerinden Balçıkhisar, Tekke mahallesinde Covid-19 hastalığının artış göstermesiydi. Dernek olarak Tekke Mahallesi halkı için yapılabilecek yardımlar konusunda dayanışma kararı alındı. Yönetim Kurulu Toplantısının ardından Balçıkhisar Tekke Mahallesine, salgınla mücadele için gerekli malzemeler gönderilerek köyümüzden dayanışma eli uzatıldı. Tüm canlara geçmiş olsun dilekleri ileterek salgının bir an önce tüm insanlığın peşini bırakması için temennilerde bulunuldu.

    Dernek Yönetim Kurulu toplantılarımızın bundan sonrası için yüz yüze, sağlıklı günlerde yapılması umut edilerek dilek ve temennilerde bulunulmasının ardından video konferans görüşmesi sona erdi.

Dernek Yönetim Kurulu Toplantımızı Gerçekleştirdik / Selçik Haber


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...
Selçik Köyü Aylık Haber Bülteni "Selçik Haber" 1 Yaşında!