29 Eylül 2021 Çarşamba

Üniversiteye Yerleşen Öğrencilerimize Başarılar Dileriz

Üniversiteye Yerleşen Öğrencilerimize Başarılar Dileriz / Selçik Haber

    Bu yıl üniversite sınavını kazanarak yerleşen ve geçtiğimiz yıllarda üniversiteye yerleşerek eğitim-öğretim yaşamlarına devam eden tüm gençlerimize başarılar dileriz. Ayrıca üniversite sınavına hazırlanan gelecek yıl üniversiteye yerleşmek için çaba harcayan tüm gençlerimize de başarılar dileriz.

    Dernek olarak eğitim alanında da faaliyet göstererek eğitim yardımlarıyla üniversitede okuyan gençlerimize destek olmaya çalışıyoruz. Derneğimize yapacağınız katkılarla gençlerimizin eğitim-öğretim yaşamlarına küçük katkılar sunarak onlara destek olmaya, yanlarında olduğumuzu göstermeye çalışıyoruz. Gençler ve eğitim konularında faaliyetlerimiz artarak devam edecektir.

    İlkokuldan üniversiteye kadar eğitimin her evresinde çocuklarımızın, gençlerimizin eğitim-öğretim faaliyetleriyle yakından ilgilenerek köyümüzün çocuklarına, gençlerine destek olmaya çalışıyoruz. Köyümüz gençlerinden okuyan her bir canımız için derneğimizin bütün imkanlarını kullanmaya hazırız. Yeter ki uzayan kol bizden olsun. Gençlerimiz ve çocuklarımızın eğitim-öğretim yaşamlarını önemsiyoruz. Maddi ve manevi her koşulda onların yanındayız. Derneğimize bağışlarıyla katkı sunan köylülerimizin, canlarımızın, dostlarımızın sayesinde çocuklarımızın ve gençlerimizin her daim yanlarında olmaya devam edeceğiz. Derneğimize bağışta bulunarak gençlerimize eğitim yardımında bulunacak olan tüm canlarımıza şimdiden teşekkür ederiz.

    Bu yıl üniversite sınavını kazanarak, lisans ve önlisans programlarına yerleşen gençlerimizi tebrik ediyor, eğitim-öğretim yaşamlarında başarılar diliyoruz.


2021-2022 Yılında Üniversiteye Yerleşen Gençlerimiz
  • Ezgi GÜR - Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi - Hukuk - Lisans
  • Mehmet Ali GÜMÜŞAY - İzmir Ege Üniversitesi - Gazetecilik - Lisans
  • Tuğçe BARAN - Kayseri Erciyes Üniversitesi - Çin Dili ve Edebiyatı - Lisans
  • Ece KARAMANAV - Akdeniz Üniversitesi - Muhasebe - Önlisans

    Üniversite sınavını kazanarak üniversitelerin herhangi bir lisans ve önlisans programına yerleşen ve yukarıdaki listede olmayan köyümüz gençlerinin bize ulaşmalarını rica ederiz.

    Tüm gençlerimize eğitim-öğretim yaşamlarında başarılar dileriz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...
Selçik Köyü Aylık Haber Bülteni "Selçik Haber" 1 Yaşında!