27 Eylül 2023 Çarşamba

Gençlerimizin Eğitimine Destek Olalım

Gençlerimizin Eğitimine Destek Olalım / Selçik Haber

    Üniversitede okuyan köyümüz gençlerinin eğitimine kaktı sağlamak amacıyla derneğimiz öncülüğünde burs fonu oluşturarak, toplanan bağışları gençlerimize ulaştırıyoruz. Köyümüz gençlerinin eğitimine bir nebzede olsa katkı sunabilmek için bağışçılarımızdan gelen eğitim yardımlarını öğrencilerimize ulaştırıyoruz.

    2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı'nda oluşturmaya başladığımız burs fonumuzu, 2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı içerisinde de canlarımızdan gelen eğitim yardımlarıyla köyümüz gençlerine ulaştırdık. 2020-2021 EğitimÖğretim Yılı'nda salgın nedeniyle yüz yüze eğitim yapılmadığı için eğitim yardımı toplamadık. Salgın döneminin ardından 2021-2022 ve 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı'nda eğitim yardımlarımızı gençlerimize ulaştırmaya devam ettik. 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı'nda da eğitim desteğimizi devam ettirmek istiyoruz. Bu yüzden gençlerimize ulaştıracağımız eğitim yardımları için siz değerli canlarımızın desteğini bekliyoruz.

    Burs fonumuz için bağış yapmak isteyen canlarımız eğitim yardımlarını, Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği, T.C. Ziraat Bankası, TR10 0001 0021 5079 8833 6050 01 IBAN numaralı hesabına açıklama kısmına BURS BAĞIŞI veya EĞİTİM YARDIMI yazarak yatırabilirler.

    Burs bağışı yaparak öğrencilerimize destek olalım. Geleceğimize sahip çıkalım. Bağışlayacağınız her bir kuruş, aydınlık yarınlara olan umudumuzu çoğaltacaktır.

    Aydınlık yarınlar için, gençlerin eğitimine destek olalım...

Gençlerimizin Eğitimine Destek Olalım / Selçik Haber

Hesap Adı: Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği
Banka: T.C. Ziraat Bankası / Nato Yolu Şubesi
IBAN: TR10 0001 0021 5079 8833 6050 01
İletişim: Metin ÖZDEMİR (Dernek Başkanı)
Tel: 0505 948 27 38
e-Posta: selcikkoyu@gmail.com
Sosyal Medya: @selcikkoyu

Gençlerimizin Eğitimine Destek Olalım / Selçik Haber


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...
Selçik Köyü Aylık Haber Bülteni "Selçik Haber" 1 Yaşında!