19 Mart 2024 Salı

Gençlerimize Eğitim Desteklerimizi Ulaştırdık

Gençlerimize Eğitim Desteklerimizi Ulaştırdık / Selçik Haber

    Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği olarak üniversitede okuyan gençlerimizin eğitim öğretimine kaktı sağlamak amacıyla burs fonu oluşturarak, toplanan bağışları köyümüz gençlerine ulaştırmaya çalışıyoruz. Yaklaşık yedi yıldır köyümüz gençlerinin eğitimine bir nebzede olsa katkı sunabilmek için bağışçılarımızdan gelen eğitim yardımlarını öğrencilerimize ulaştırıyoruz.

    2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı'nda oluşturmaya başladığımız burs fonumuzu, 2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı içerisinde de canlarımızdan gelen eğitim yardımlarıyla köyümüz gençlerine ulaştırdık. 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı'nda salgın nedeniyle yüz yüze eğitim yapılmadığı için eğitim yardımı toplamadık. Salgın döneminin ardından 2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı'nda eğitim yardımlarımızı gençlerimize ulaştırmaya devam ettik. 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı'na gelindiğinde ise burs hizmetimizi öğrenci sayısı olarak daha da arttırarak, eğitim yardımlarımıza devam ettik. Değerli canlarımızın desteğiyle köyümüz gençlerine 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı'nın Güz döneminde eğitim yardımlarımızı ulaştırdık. Ülkemizi derinden sarsan deprem felaketi nedeniyle üniversitelerde bahar döneminde eğitim öğretime ara verildi. Bu nedenle ikinci dönemde planladığımız eğitim yardımlarını eğitim öğretime yeniden başlandığında vermeye karar verdik. Dernek olarak 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi'nde sekiz öğrencimize bir dönemlik eğitim yardımı verirken, bir öğrencimize de her ay düzenli olarak burs sağladık. 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı içerisinde toplam 9 öğrencimizin eğitim-öğretim yaşamına kısıtlı imkanlarla da olsa dokunmuş olduk.

    2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı için, Güz Dönemi'nde iki öğrencimize eğitim yardımlarımızı ulaştırdık. 2023-2024 Eğitim-Öğretim yılı Bahar Dönemi içerisinde ise toplam yedi öğrencimize eğitim yardımlarını ulaştırdık. Dernek olarak amacımız; eğitim yardımı ulaştırdığımız gençlerimizin sayısını her yıl daha da arttırarak, daha fazla gencimizin eğitim-öğretim yaşamına dokunmak istiyoruz.

    Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Metin Özdemir; "Bugüne kadar derneğimize burs bağışı yaparak, aydınlık yarınlarımız olan gençlerimizin eğitimine destek olan, katkı sunan köylülerimize ve tüm canlara sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Dernek olarak; geleceğimizin teminatı olan gençlerimize her koşulda sahip çıkarak, aydınlık yarınlara olan umudumuzu çoğaltmaya devam edeceğiz." diye konuştu.

Gençlerimize Eğitim Desteklerimizi Ulaştırdık / Selçik Haber


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...
Selçik Köyü Aylık Haber Bülteni "Selçik Haber" 1 Yaşında!