31 Mart 2022 Perşembe

Selçik Köyü Derneği 8. Olağan Genel Kurul İlanı

Selçik Köyü Derneği 8. Olağan Genel Kurul İlanı / Selçik Haber


SELÇİK KÖYÜ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA DERNEĞİ
YÖNETİM KURULU BAŞKANLIĞINDAN

8. OLAĞAN GENEL KURUL İLANI


   Değerli Üyelerimiz;

   Yönetim Kurulumuzun aldığı karar gereği, derneğimizin 8. Olağan Genel Kurul Toplantısı 16 NİSAN 2022 CUMARTESİ günü, Saat 14:00'de dernek merkezimizde aşağıda yazılı gündemle yapılacaktır.


   Belirtilen gün ve saatte çoğunluk sağlanamadığı taktirde, ikinci toplantımız 23 NİSAN 2022 CUMARTESİ günü yine aynı gündemle, aynı yer ve saatte çoğunluk şartı aranmaksızın yapılacaktır.

   Tüm üyelerimize ve köylülerimize ilanen duyurulur.

    Selçik Köyü, Sandıklı / Afyonkarahisar


GÜNDEM:
  • Hazirun Yoklamasının Yapılması
  • Divan Heyetinin Oluşturulması
  • Saygı Duruşu ve İstiklâl Marşı
  • Açılış Konuşmaları
  • Yönetim Kurulu Raporunun Okunması ve İbra Edilmesi
  • Denetim Kurulu Raporunun Okunması ve İbra Edilmesi
  • Yönetim ve Denetim Kurullarının Asıl ve Yedek Üyelerinin Seçimi
  • Dilek, Temenniler ve Kapanış
     Genel kurulumuz yukarıda belirtilen gündemle sonlandırılacaktır. Saygılarımızla.


Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği
Yönetim Kurulu


Selçik Köyü Derneği 8. Olağan Genel Kurul İlanı / Selçik Haber



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...
Selçik Köyü Aylık Haber Bülteni "Selçik Haber" 1 Yaşında!