20 Nisan 2022 Çarşamba

Derneğimizin 8. Olağan Genel Kurul Sonuç Bildirgesi

Derneğimizin 8. Olağan Genel Kurul Sonuç Bildirgesi / Selçik Haber

    Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'mizin 8. Olağan Genel Kurulu daha önceden duyurulan takvimle gerçekleştirilmiştir.

    Derneğimizin 8. Olağan Genel Kurulu sonrasında yapılan Yönetim Kurulu toplantısında, Başkanlığa; Metin Süleyman ÖZDEMİR, Sekreterliğe; Hasan Hüseyin GÜMÜŞAY, Saymanlığa; Mehmet Ali KARAMANAV, Başkan Yardımcılığına; Yusuf AYAN, Yönetim Kurulu Üyeliğine; Veli İLERİ olmak üzere idare kurullarına seçilmişlerdir.

    Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Metin Süleyman Özdemir Genel Kurul'da yaptığı konuşmasında şunları söyledi.

    "Değerli canlar, derneğimizin sevgili üyeleri, saygıdeğer köylülerimiz... Öncelikle 2019 yılı Nisan ayından bu zamana kadar yürütmüş olduğumuz, derneğimizin 3 yıllık Yönetim Kurulu faaliyet döneminin sonunda 8. Olağan Genel Kurulu'muzda hep birlikte olmaktan duyduğum mutluluğu ifade etmek istiyorum. Hepinizi saygıyla selamlıyorum. Gül cemallerinize aşk olsun. Bu zaman süresince Hakk'a yürüyen canlarımızı saygıyla ve rahmetle anıyoruz.

    Bu üç yıllık dönem içerisinde salgın koşullarında hep birlikte zor günler geçirdik. Zor koşullarda faaliyet yürütmeye ve elimizden geldiğince başarılı işler yapmaya gayret ettik. Takdiri siz değerli canlarımıza bırakıyoruz.

    Dernek olarak sosyal yardımlaşma, dayanışma, kültür ve eğitim alanlarında bir çok faaliyet yürütüyoruz. Bu süreçte birlikte çalıştığımız tüm Yönetim Kurulu üyelerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Birlikte çalışmaktan memnuniyet duyduğumuz Köy Muhtarımız Veli İncekara'ya teşekkür ediyoruz. Bizi destekleyen çalışmalarımızda yanımızda olan üyelerimize, köylülerimize, canlarımıza sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.

    Bizler dostluktan, sevgiden, birlikten, dayanışmadan yanayız. Çalışmalarımızı da bu şekilde yürütüyoruz. Dernek olarak yıllardır festivalimizi yapıyoruz. Bu etkinlikleri çocuklarımızın, gençlerimizin inancımızdan, kültürümüzden uzak kalmamaları bir arada olmaları için sürdürüyoruz. Son üç yıldır sadece festival değil bir çok farklı alanda özellikle eğitim alanında imkanlarımız elverdiği ölçüde çalışmalar yürütüyoruz.

    Biz hayallerimizi bu köyde kurduk. Umutlarımızı bu toraklarda yeşerttik. Geleceğimiz olan çocuklarımızda bu köyde, bu topraklarda umutlarını büyütsün istiyoruz. Biz bunun için varız, biz bunun için bu yoldayız ve buna inanıyoruz.

    Başkan olmak, yönetici olmak... Bunlar bizim için sadece çalışmalarımızı yürütmek için gerekli olan geçici sıfatlardır. "Biz köyümüzün turâbıyız. Sarı Dede Sultan'ın hizmetkarıyız..." Bundan gayrı da başka bir amacımız yok.

    Bize, Hak Muhammet Ali yolundan, erenler katarından ayrılmadan köyümüze hizmet etmek nasip olsun. Çalışmalarımızın köyümüz ve köylülerimiz için hayırlı, uğurlu olmasını dilerim. Genel Kurul'a saygılarımla..."

    Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'mizin yönetim ve denetim kurullarına seçilen üyelerimize başarılar diler, derneğimiz ve köyümüz için hayırlı, uğurlu olmasını dileriz.

    Derneğimizin kuruluşundan bu zamana kadar geçen sürede köyümüz için hizmet etmiş olan tüm Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu üyelerimize teşekkür ederiz.

Derneğimizin 8. Olağan Genel Kurul Sonuç Bildirgesi / Selçik Haber

Selçik Köyü Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği
8. Olağan Genel Kurul Listesi

YÖNETİM KURULU (ASIL)
  • Metin Süleyman ÖZDEMİR
  • Hasan Hüseyin GÜMÜŞAY
  • Mehmet Ali KARAMANAV
  • Yusuf AYAN
  • Veli İLERİ

YÖNETİM KURULU (YEDEK)
  • İlkay TOSUN
  • Halil NAYIR
  • Yusuf MUTLU
  • Nesimi ŞEN
  • Hayal EROĞLU

DENETİM KURULU (ASIL)
  • Kemal GÜMÜŞAY
  • Cafer ÖZKAN
  • Seyfi YAMAN

DENETİM KURULU (YEDEK)
  • Mustafa Selçuk COŞKUN
  • Yusuf Kemal AYDOĞDU
  • Sabri Ozan YILDIRIM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...

Selçik Haber Bülteni'ni Okumak İçin Tıklayın...
Selçik Köyü Aylık Haber Bülteni "Selçik Haber" 1 Yaşında!